e m m a ; vardag, fest, inredning

Lunchie

Sitter och sörplar i mig det sista av julmusten från lunchen. Tisdag - 6 dagar kvar till julafton & det är full fart på jobbet! Vi gör julklappar hela tiden!:) vilket bara är kul tycker jag!

Åh vad jag längtar till söndag eftermiddag nu:) då får man lite ledigt och kan ladda upp inför julafton! Myspys!

Igår var jag och lunchade med min kära vän Lurkas :) hon praktiserar på Allards, blomsterbutiken på samma gata. Kul att vi hon er ses på det viset tycker jag! Man hinner liksom inte ses annars! :/ men ska försöka ses i mellandagarna!:) så jag får träffa lilla sötnosan Amanda också :)

Kvällen igår gick åt till att hjälpa pappa med att installera ny dator, telefon och internet!:) brorsan var med också som tur va, annars hade jag nog hållt på än och grejat! :P



Emma

Ah, det var trevligt ! Vi får höras om nästa helg. :) Puss

2012-12-22 / 21:06:55
BLOGG: http://www.lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback