e m m a ; vardag, fest, inredning

:/

Är så jävla less på att vara sjuk nu. Imorse var det värst. Febern hade stigit och det kändes som att förkylningen börjat om. För igår var mamma och syrran här och åt tacos med oss och kollade på melodifestivalen & kände mig relativt pigg. Men imorse när jag vaknade vid halv nio kände jag bara bläsch!! Inte bra alls, febern låg på 38,3 :/ somnade om efter tagit en Alvedon och vaknade igen kvart över tolv. Och kände mig lite bättre. Nu har jag lyckats tagit mig till soffan och har kollat på film! Blir att köra igång en ny rulle nu och försöka sova lite till. Nu ska jag fan bli frisk! Bloggen blir ju skitdryg att läsa då det enda jag kan skriva om är hur sjuk jag är :P hah, + att det är så sjukt fint väder. Hade velat tagit en tur och knäppt lite kort med min Canon.. Men nedå. Nu - film! Hoppas NI får en fin dag i det fina vädret! :|

PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback