e m m a ; vardag, fest, inredning

kommande helg & helgen som var

I söndags tog jag mig till grannbyn :P Avesta. Och hälsade på familjen Ziemann/lundgren. Pratade med Emma, tidigare den veckan i telefon. Och vi tyckte det var på tiden att vi sågs! :) Och lilltjejen hade verkligen blivit stoor tjej! Så söt och go. Hon blir ett år och tre månader imorgon lillsnuttan :) Hon ville leka med sina leksaker och visa vad duktig hon var, sötnos! På bilden här nedan är hon inte ens ett halvår!

 
Och nu helgen som kommer så blir det troligtvis Stockholm-besök här i Dalarna :D Josie kommer och hälsar på! + att på lördagkväll ska jag till Avesta igen och kalasa för Emma som fyllt 25 bast i våras :) Blir middag och sen får vi nog se hur kvällen slutar :) Ska bli jättetrevligt!
 
Sen hoppas jag att det blir ett IKEA-besök på söndagen :) Sugen på att snoka runt där + att i Västerås har de ju nytt köpcentrum där också, pööörfekt! ;)
 
Nog med inlägg för dagen :P hah. Tack och Godnatt!


emma

Nää, där var hon inte så stor. :) ses på lördag! Puss

Svar: Ne, lillskrutt! :) Japp det gör vi, vad trevligt det ska bli! puss
Emma Hedlund

2012-07-26 / 07:31:21
BLOGG: http://www.lurkas.blogg.se
Anna Lovisa

Gud vad mysig och söt blogg du har tjejen! :) Tummen upp för din blogg och din design! :) En follow på den! :)

Svar: Taaack :D vad glad jag blir! Vad kul! :)Hoppas du får en trevlig helg! :)
Emma Hedlund

2012-07-27 / 09:53:17
BLOGG: http://alovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback