e m m a ; vardag, fest, inredning

studentvecka

har varit grymt dålig på bloggen senaste :/ men har haft fullt upp som vanligt! Det är seriöst någonting inbokat vaaarje dag. Fan, förra veckan hann jag inte ens träna! :s iiiinte bra! Men jag prioriterade bort den och hjälpte bland annat min fina syster med balförberedelser, åt middag med några bruds, kikade på syrrans bal m.m. & kände att det var bra prioteringar :)

Nu vankas det studentfirande i veckan och ska hjälpa syrran med det ena och det andra också denna vecka så det blir nog lite si så där med träningen denna vecka också, men ska försöka få med mig älsk lite sena kvällar och köra egna pass :) Har btw hittat en superbra studentpresent till in lilsis' som tar studenten på fredag! Så underbart bra :) hoppas hon kommer gilla den! :) Får visa till helgen vad det är! ;)

Nu ska jag ta och borsta tänderna och sova! Är grymt trött! Missade någon timme sömn i helgen då Josie hade sin examensfest i Gävle, men det får jag berätta om en annan gång :)

PUSS!



SpSp3, 6 år sedan.. :s




Moa<3

hej jag har en veckans bloggtävling om du vill vara med ! :) kram

direktlänk !---->http://meisy.blogg.se/2012/june/bli-veckans-blogg.html#comment

2012-06-06 / 13:18:55
BLOGG: http://meisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback