e m m a ; vardag, fest, inredning

Sveriges dag

Alltså, egentligen måste väl sverige vara det land som sämst firar sin nationaldag? Bara det att i grannlandet Norge så röjjer de för kung och fosterland när 17 maj kommer.. Synd tycker jag. Enough about that!

Igår var man ju ledig. Blev en riktigt effektiv dag! Först var jag iväg på loppis i västerby utanför stan! Såå mysigt! Och jag hittade två sockerlådor och en gammal köksvåg :) Great! Tog oss sedan vidare till Säter, där var det dock inte alls samma sorts grejer och priser så där blev det inget fynd för min del!

När jag kom hem fixade jag käk åt mig och älsk och sedan tog vi oss till pappa för att montera lillesyrran studenttält :) när vi satt upp första pinnen började det regna och när vi satt i sista, slutade det. Så typiskt! Tur vi fick soppa hemma his pappa :) & bra blev det, vi fixade sittplatser och bordet på en gång och ikväll blir det att dekorera hela tältet :)

På kvällen gjorde jag matlådor till mig och älsk och sen tog vi oss iväg till gymmet!

Kände som jag hann med mycket igår :) skönt!

Nu blir det att fixa lite frulle och göra sig klar för jobb! :)

Hoppas ni hade en bra nationaldag!:) PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback