e m m a ; vardag, fest, inredning

Vila i frid vaio

Sååå jävla drygt! Skulle slå igång min laptop i söndags, helt död! :( reagerar inte alls. Ber om att det ska vara batteriet som strejkar och inte själva datorn! + att sverige loosa igår :( så jävla dryyyg början på veckan! Blä!

Så på grund av datorn ligger jag lågt på bloggen nu, har dessutom haft som vanligt mycket att göra. Syrran tog som sagt studenten i helgen och då var det fullt upp! Men vet ni?! Bästa vecka på fredag går jag av på semester :D så jävla najs!

Och ikväll kommer Johanna från Göteborg hem!:D ska bli kul att ses!:)

Nu ska jag diska lite här hemma och sen dra till jobbet igen :)

PUSS



Johanna

Neeej, jag kommer ju imorgon :))

2012-06-12 / 23:07:56

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback