e m m a ; vardag, fest, inredning

huuh.

ja ni måste väl tröttnat på mig vid det här laget. "Inget nytt idag heller, nehepp!" :P

Om jag säger så här. Inte fören idag så har jag kunnat tagit det lugnt. Känns som att det har varit en massa att göra och massa måsten i två veckor nu! Så har med andra ord haft det ganska körigt. Mycket blev det kring födelsedagsfesten. Man inhandlande varor och förberedde. Men missförstå mig inte, det var totalt värt det! :D Jag hade så himla kul och jag blev otroligt rörd över att så många kom och bara att få träffa tjocka släkten och alla mina fina vänner gjorde det till en toppen dag :) G L A D tjej! & jag kan inte nog tacka min syster, mamma och Anders för hur de ställde upp för mig under hela den helgen! Älskar er! ♥

Sedan så var det ju bara att köra igång och jobba fullt i veckan så vardagarna har stavats. Jobba - äta - sova. Igår var jag faktiskt ledig och den dagen kunde inte ha kommit mer passande. En fin vårdag för att göra Hedemora stad ;) flängde runt en massa & helt plötsligt var klockan så pass mycket så det var dax att fixa sig inför kvällen då det vankades 25årsmiddag & melodifestivalen! :) Då vi var 8 tjejer som inte setts på ett tag så hade vi lite att snacka om så kom väl hem kring ett inatt :) Mycket trevlig kväll!

Idag har jag tagit hand om min sjukling (älsk) här hemma och lagat mat, matlådor och bakat. För imorgon är det ingen vanlig dag :) Det är älsks födelsedag! :D 27 bast blir gamle gubben. Så jag hoppas han blir lite bättre till imorgon kväll då han ska firas lite! En promenad har det hunnits med ikväll också :) skööön...t!

Nu ska jag fixa middag för kvällen & ytterligare lite matlådor! Lax och potatisgratäng får det bli! :)

Får se när jag uppdaterar här näst då ;)


 

Jag & lillsyrran :)





Mamma

Åh vilken fin bild på mina bästa!!!!!

2012-03-11 / 18:52:58
Emma

"Inget nytt idag heller, nehepp!" är precis vad jag brukar tänka när jag kikar in till dej. ;) hihi !

2012-03-12 / 15:57:18
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback