e m m a ; vardag, fest, inredning

sunday

söndag och snart återgår man till vardagen. Hallå? det var ju nyss fredag? :| Men tiden går ju fort när man har roligt! Och roligt har jag garanaterat haft denna helg. Fredagen skrattade jag igenom den från kl 06.00 till 01.00. Och gårdagen var perfa. Myslördag är ett bra ord! :)

Och idag har det grejats lite här hemma som sagt med påsken bland annat. På eftermiddagen mötte jag upp Stéph och Majsan för att käka lite mat på Lagunen. Gött :) Vi gick sen direkt till innebandyn, div 1 spelade om de skulle få vara kvar i div 1 eller inte. Och dem klarade det! Wee! Kul för dem!

Nu ska jag fixa lite inför morgondagen! Hoppas ni haft en bra helg! PUSS



anna

Sv: Ja, visst är hon helt underbar :}

2012-03-26 / 15:37:19
BLOGG: http://madeinjapan.nu
anna

Sv: Ja, visst är hon helt underbar :}

2012-03-26 / 15:38:50
BLOGG: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback