e m m a ; vardag, fest, inredning

utmanad!

Lurkas har utmanat mig :) hehe skojsigt! Ska nämna 5 saker som jag tror att ni inte vet om mig. + utmana 5 andra sen. Hm, svååårt. Ni vet nog det mesta om mig redan tror jag :P

1. I hela mitt liv har jag bott på 8 olika ställen, dock alla gånger i Hedemora.
2. När jag föddes hade jag klarblåa ögon. Nu är de bruna/gröna.
3. Min egna katt, Ester är uppkallad efter min gammel mormor.
4. När jag var liten ca 3-4 år och inte kunde somna, la mamma mig i baksätet i bilen för att sedan köra runt mig en vända på stan då jag somnade tvärt och sov sen hela natten!
5. Fortsätter på när jag var liten... då hade jag 4 st gosedockor som jag fortfarande har kvar. & alla är döpta efter personer jag träffade på när jag var liten. Fredrik, Erik, Patrik & Emma. Hah! :P

Utmanar endast 2 pers, då resterande redan är utmanade :)
Emelie
Erika






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback