e m m a ; vardag, fest, inredning

Worst sunday of my life

Nää gårdagen vill jag inte uppleva igen! :/ tappade räkningen när jag besökt toaletten för 10e gången - matförgiftning misstänker vi. Syrran och jag käkade thaimat i lördagskväll och både hon och jag låg däckade av ren utmattning hela dagen igår (mellan toa-besöken). Kring sjutiden tog jag mig en smörgås.. Gick inte ens att dricka vatten innan det! :s en usch och blä! Känner mig fortfarande slut i kroppen, lite orkeslös liksom.. Men ikväll blir det att ta igen söndagens måsten, laga matlådor, städa och tvätta!

Nu ska jag käka klart min lunch och sen återgå till jobbet :)

Puss på er!

Ps lördagen var för övrigt väldigt trevlig! Här är en pic på mig och Emelie:




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback