e m m a ; vardag, fest, inredning

Alla hjärtans & äntligen helg

 
Alla hjärtans dag var det igår! Men för mig och Anders var det snarare alla magars dag:P det blev att lyxa till det med käk på En & en halv med sällskap av syrran, hennes sambo och sönerna :) trevligt!
 
Hemma har Anders "studiecirkel" (tror de studerar öl eller rom & cola:P) så jag har hållt mig hemma hos Systeryster ikväll:) fajitas bjöds det till middag och fruktsallad till efterrätt! Mums!:) 
 
Imorgon väntar jobb så ska snart ta mig hem och sova! Denna dryga förkylning tär på mig :/ bläsch! Hoppas jag blir bättre nu i helgen!:) 
 
På söndag kommer Lurkas förbi en sväng på fika :) ska bli trevligt! Få prata lite :) 
 
Hoppas ni har en bra fredag :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback