e m m a ; vardag, fest, inredning

Tips!

Måste bara tipsa om denna blogg: mysteriebloggen.wordpress.com

Alltså, jag ligger och läser och ryser här i soffan för tillfället! Sååå spännande blogg! Det är inlägg om mystiska djur, ouppklarade bortföranden och mystiska bilder! :) kusligt spännande ;) inget man ska läsa när man är själv kanske, tvingade upp Anders här bredvid mig i soffan :)


frida

Men usch!! Sånt där får du inte tipsa om :p
Förresten, nästa fredag är det du som följer med mig och emelie ut! eftersom du skulle envisas med att vara sjuk sist! :D

Svar: Så sjukt spännande läsning!:) Ja jag hänger nog på, på fredag men jobbar på lördag så får bli relativt lugnt ;P
Emma Hedlund

2013-02-23 / 18:16:46
BLOGG: http://dumpforbrokendreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback