e m m a ; vardag, fest, inredning

Avslöjande... & fredag!

Fredag och så jäkla skönt väder! Helt underbart. Synd att man jobbar bara... :) Men nog skulle jag allt önska lite regn nu på kvällskvisten/natten. Så otroligt kvavt ute.. och sover så himla dåligt när det är så här varmt.. Ser lite moln som drar ihop sig nu och det blir lite mörkare bortöver.
 
Nu kan jag ju faktiskt skriva här på bloggen hur det ligger till med allt. Många av mina vänner, men inte alla, vet ju redan! För ca 2 veckor sedan var vi och kollade på ett hus här i stan och vi föll pladask både jag och Anders.
 
Och nu så här två veckor senare så har vi skrivit på alla papper och det blir inflytt i oktober :D Så jävla glad! Känns så himla rätt! Så fiiiint.. Kommer kanske lite bilder på det sen!
 
Så nu längtar man till hösten ;) sommaren får gärna rulla på fort!
 
Nu ska jag köra igång och jobba igen! Hoppas ni alla får en fin helg!
 
PUSS
 


Bild från igår. Finfin solnedgång!

 
En stycke Emma.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback