e m m a ; vardag, fest, inredning

Det händer grejer..

.. nu händer det saker i mitt liv. Eller vårat liv. Gårdagen var en riktig bergochdalbana med känslor..

Men det är saker som jag inte riktigt kan avslöja än men det kommer ut här på bloggen så småningom.
Jag vet vad ni tänker men.. Jag är inte gravid! :P haha.. Det väntar vi liiiite med :)
Endel av er vet säkert sedan tidigare :)
 
Nu ska jag packa ihop en liten väska för imorgon blir det en liten utflykt till nornskogarna. Vinet ska packas ner också + en bikini kanske? Det blir relativt bra väder så får se om man orkar ta sig ett dopp :) Blir sen att umgås med fina filurer!
 
Sen ikväll blir det mys med min älsk i soffan framför tv:n, och en bra hyrfilm kanske? :)
 
 
 
Ha en trevlig fredag :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback