e m m a ; vardag, fest, inredning

Hus-inspiration

Det jag pratade om att det händer lite grejer nu i tidigare inlägg är att vi sökt lån om att köpa hus! :) Så nu kollar vi för fullt och ska och kolla på ett nu till veckan. Jag är så grymt sugen på att skaffa hus nu! Något eget. När man bor i lägenhet och så har ju sina fördelar men det börjar kännas som att man kastar bort pengarna. Kan mitt drömhus dyka upp nu, tack ;)
 
Så jag har suttit på internet nu ett tag för att inspireras...
 
 









 









 
 
and the list goes on..


Emma

Va kul ! Hoppas det dyker upp nå intressant snart ! :) Puss

Svar: Ja ska bli hur kul som helst! Längtar! Ska kolla på ett imorrn och i helgen faktiskt :) får se hur det går!
Emma Hedlund

2013-07-08 / 21:45:51
BLOGG: http://www.lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback