e m m a ; vardag, fest, inredning

partiiie

uuh har suttit ett tag framför datorn nu (ja jag vet finväder ute med är så jävla trött efter jobbet och ska snart åka till farmor & farfar). Det blir lätt att man kör igång spotify och partielistan... Festsugen.nu.
 
 
 
Men får lugna mig till nästa helg då det eventuellt blir utgång i Borlänge! :D Hoppas bara jag är ledig den helgen!
 
Nu ska jag ta och diska upp lite och sen farmor & farfar som sagt :) Ska ta med mig lite bilder och visa dem huset!
 
Ha en fortsatt bra lööördaaag! PUSS
 
 


frida

haha ååh så länge jag letat efter den där "antenna" sen vi var hos dig sist! :D tack! :D och ja vi lär styra borlänge nästa helg!

Svar: Härligt :) jao det tycker jag! :D
Emma Hedlund

2013-07-27 / 18:09:09

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback