e m m a ; vardag, fest, inredning

tisdag

Tisdag och det blev en rejäl sovmorgon för mig idag. Vaknade inte för halv 12! Haha, alltså så länge har jag inte sovit sen man typ gick i skolan känns det som. 10 h sömn det behövde jag!
 
Det händer lite grejer nu som är lite spännande, men mer om det berättar jag när det blir tillfälle! ;)
 
Ska ta och fixa mig lite för att sen möta upp älsk och åka och panta lite och sortera lite glas. Skönt att få detta gjort! + att vi har en massa kartonger som ska kastas också!
 
Blir sen att plocka upp en sallad på ICA och sen åka till Bisbergsklack och kolla in utsikten. Hoppas regnet håller sig borta bara! :)
 
Hoppas ni alla får en toppentisdag! :) PUSS
 
 
 
puss på dig min älskling!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback