e m m a ; vardag, fest, inredning

Ewww

Detta inlägg blir ett med en massa frågor och funderingar.
 
Det är skett saker runt omkring mig de senaste dagarna som gör mig fundersam och brydd. Och det värsta är att det offentliggörs saker på tex Facebook istället för att lyfta luren och ringa ett samtal. Allt för att baktala personer och omkringgå ren fakta. Ställ frågor innan man dömer.
 
Jag förstår verkligen inte hur man kan ta fram något negativt istället för att se det positiva och skapa god stämning. Utan då istället föra fram negativ stämning, och dessutom gör en höna av en fjäder. 
 
Om man nu snackar skit som t.ex över fb och sen hälsar glatt när man träffas är inte det falskhet?
 
Om man väljer att utgå från en enkel text istället för att ta reda på fakta då får man väl ta konsekvenserna sen också?
 
Synd säger jag, man har fått en annan uppfattning av en människa/människor beroende på hur den/de är på internet.
 
eww
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback