e m m a ; vardag, fest, inredning

Orsa at the moment

Hahaha kollar för tillfället på hur älsk ska ta sig ner för en våningssäng i vår stuga. Han är inte smiiiidig om jag säger så ;) hihi! Söto!
 
Ja så nu är vi i Orsa och semestrar. Så otroligt skönt! :) Solen har inte varit framme idag men den är på väg fram här nu :) Och imorgon och på lördag skulle det bli någorlunda bra väder så då får det bli lite bad på dagen. Sen ska vi hinna med att kika på björnarna i Björnparken! :)
 
Åh älskar det här! Så himla mysigt! När man skaffat familj blir det att tametusan att köpa en husvagn! Det är det bästa campingsättet tycker jag!
 
Systeryster och jag är lite trötta idag. Var utgång igår med ett gäng goa filurer! Vi satt hemma hos Emelie och käkade jordgubbar och spelade spel, och drack förstås. Sen blev det halvan! Blev ett fint möte där av en gammal barndomsvän. Supertrevligt!
 
Nu ska jag ta och fixa till mig lite sen ska jag och älsk ta en promenad och köpa hem lite godis :) Sen kanske det blir lite kortspel!
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback