e m m a ; vardag, fest, inredning

Good mornin'

Söndag igen! Veckorna OCH helgerna bara flyger förbi!
 
Nu går vi in i påskveckan och då blir det lite ledighet :) Först en påskmiddag med jobbet på torsdagkvällen och sen är man ledig fredag blir dock att fixa en massa här hemma för på kvällen ska vi bjuda på middag. Mammsen, syrran och mammas särbo kommer :) trrrrevligt! Sedan så jobbar jag lördag en kortis och sen ledig till tisdag. Lite hoppigt men vad gör man :)
 
Älsklingen och jag hade tänkt att åka till Sälen först över påsk men jobbar ju som sagt och tror dessutom att stugan där uppe är upptagen just då. Ska kolla om den är ledig veckan därpå istället. Det är ju så mysigt där uppe! I Sälen, Tandådalen :D
 
Bild
 
Nu ska jag plocka ihop här hemma och sen påskpynta lite och sen ta en promenad med min älsk :) PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback