e m m a ; vardag, fest, inredning

Monday again ,

Ja då sitter man här igen! I soffan :P och det är måndag - igen. fan. Den här träningen mååååste jag komma igång med! Omedelbums! :P pepp-pepp-pepp! 
Nya träningskläder och en bra playlist kanske är på sin plats! Ska försöka få med syrran också så man får lite sällskap! :)
 
Har varit och hälsat på pappsen & Cath nu på kvällen och välkomnat pappa hem från Irland! :) han har varit där i drygt en månad och renoverat ett hus de köpt där. :) blir superfint! Men skönt att han är hemma igen:)
 
"Det okända" går på tvn nu. Alltid lika spännande :) Vi pratade om en massa mysko i lördags. Vi hade käkat middag på Akropolis och sen gick hem till Emsan. Sen kom vi in på spökerier och om vår förra lägenhet! Usch ryser bara jag tänker på hur dåligt jag mådde där i slutet:s tur vi flyttade! Annars hade jag nog tagit dit Terry från programmet ;P
 
Som sagt! Middag i lördags och sen vin med trevligt folk och sen utgång på "hotellet" :) vi dansade loss med de få själar som tagit sig ut ;) men kul vare'!
Hej så länge!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback