e m m a ; vardag, fest, inredning

Torsdag

Solen skiner för jämnan nu för tiden men det är otroligt kallt ute! ingen vår än på ett tag. Har precis käkat lunch här hemma, tacos! Och ska snart ta mig tillbaka till jobbet. Blev sjukt trött! Gick upp tidigt imorse på grund av tandläkarbesök. 530kr på 20 min. Löjligt dyrt. Sedan behöver jag en ny skena.. gnisslar ju så otroligt mycket tänder om nätterna så jag sliter ner dem. Den skulle kosta 3200kr. De pengarna kunde man ju gjort annat skoj för... :/ men, men.. Man har ju bara en uppsättning tänder så vad gör man. Men som sagt, inte är det billigt:s
 
ikväll blir det att göra ett besök hos Cath och lilla Harley med syrran :) ska höra om hon har lust att ta en promenad först :)
 
imorrn är det fredag igen :D wee! Ha en bra dag! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback