e m m a ; vardag, fest, inredning

Springtime

Våren börjar äntligen närma sig. Läste jag 19 grader på onsdag på yr.no nyss måntro? Helt otroligt. Tror det när jag är med om det ;) Vore underbart i alla fall!
 
Nu på söndag så ska det bli måttligt fint väder här hemma och då ska vi greja lite här hemma om vi hittar allt vi ska ha imorgon så att säga, lite trall och annat smått och gott till uteplatsen! Åh, längtar till man kan sitta ute där på sommarn! :) myys!
 
Annat som är mys är att jag ska träffa min bästa Josefine från Stockholm i Borlänge imorgon! Åh längar! ♥ Vi får se vad vi hittar på! :) + att jag har sovmorgon imorrn! Halleluja! :D
 
Klockan är halv elva men sjukt pysselsugen (får vara nog med cola nu).. blir att göra om lite i hallen tror jag! :)
 
PUSS & godnatt på er, hoppas ni får en toppen helg!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback